سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MyDownload


لینک دوستان

دانلود تم برلی کامپیوتر
دانلود تم برای کامپیوتر2
دانلود رایگان نرم افزا ر2009
هر عکسی که بخواهی پیدا می شه
هر عکسی که بخوای پیدا میشه
دانلود نرم افزار رایگان
هر نرم افزاری که بخوای پیدا میشه
دانلود رایگان نرم افزار 2
دانلود نرم افزار 3
دانلود رایگان نرم افزار 4
دانلود رایگان نرم افزار 5
مهدی
مهدی
مهدی
دانلود رایگان نرم افزار 2008
تینا سافت
تینا سافت
ساحل

لوگوی دوستان





تعداد بازدید

v امروز : 28 بازدید

v دیروز : 3 بازدید

v کل بازدیدها : 145725 بازدید

مطالب قبلی

87/2/19 :: 3:51 عصر

 EssentialPIM Pro 2.5 نرم افزاری برای مدیریت قرارها و امور کاری ::

نگهداری از اطلاعات مختلف در سیستم های کامپیوتری امروزه یکی از کوچکترین اموری می باشد که کاربران حرفه ای و غیرحرفه ای این سیستم ها از آن ها بهره می برند. نگهداری اطلاعات از انواع مختلف به صورت فایل های گوناگون و سندهای متنی امروزه در میان کاربران بسیار کاربرد دارد. به عنوان مثال بسیاری از کاربران امروزه دیگر اطلاعات و یادداشت های خود را در دفترهای کاغذی ثبت نمی کنند ، بلکه با استفاده از سندهای متنی اطلاعات و نوشته های خود را ذخیره سازی می کنند و دلیل این امر نیز کاملا واضح می باشد. امکاناتی که نرم افزارهای کامپیوتری در چنین مواردی در اختیار کاربران قرار می دهند ، به هیچ وجه با با دفاتر کاغذی قابل قیاس نیست. نرم افزارهای مختلفی امروزه به منظور مدیریت بر امور شخصی کاربران طراحی شده است.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شویم.

 

EssentialPIM Pro نام نرم افزاری با ویژگی ها و ابزارهای مختلفی برای مدیریت بر امور شخصی روزانه کاربران می باشد که به کمک آن ها کاربران میتوانند برنامه ریزی های روزانه خود را به راحتی انجام داده و قرارها و اطلاعات مختلف خود را ثبت کنند . در این نرم افزار ابزارهای مختلفی به منظور مدیریت بر امور شخصی قرار داده شده که از میان آن ها می توان به ابزارهای یاد آورنده قرارهای ملاقات ، یک تقویم رومیزی کامل ، ابزارهای اجرای عملیات های مختلف به صورت خودکار با تعیین زمان مشخص ، دفترچه یادداشت ، دفترچه تلفن و ابزار ثبت تماس ها و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Astonsoft می باشد .

 

  دانلود کنید نسخه 2.5 را با حجم 5.41 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

 


نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 3:49 عصر

 Nihuo Web Log Analyzer 3.22 ابزاری برای تحلیل میزان بازدید وب سایت ها ::

بسیاری از افرادی که دارنده یک وب سیات کوچک و یا بزرگ و یا حتی تجاری می باشند ، همیشه به دنبال این هستند تا از کاربران خود اطلاعات دقیق تری را جمع آوری کنند تا در انجام امور مختلف تبلیغاتی سایت و یا دیگر امور به آن ها یاری رساند. به عنوان مثال مدیر یک وب سایت قصد دارد بداند تا کاربرانی که به وب سایتش مراجعه می کنند در چه ساعتی از شبانه روز بیشترین استفاده از مطالب وب سایت را انجام می دهند و اقدام به ویزیت و بازدید از سایت می کنند و یا چگونه این عمل را انجام می دهند . با استفاده از این نوع اطلاعات آماری و تمرکز بر روی این موضوعات مدیران وب سایت ها قادرند تا به صورت فنی تر دست به اقدامات بهینه سازی وب سایت خود بزنند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که در این زمینه به شما یاری می رساند.

 

Web Log Analyzer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن مدیر یک وب سایت قادر است تا اطلاعاتی نظیر این که کاربران آن چه کسانی هستند  و در وب سایت آن ها به دنبال چه مطالبی بوده اند و این که زمان بازدید آن ها در چه وقت و به چه شکلی بوده است و .... را به دست آورند. این گونه اطلاعات در بسیاری از شرکت های تجاری می تواند قابل اهمیت باشد. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به کشف چگونگی بازدید کاربران از وب سایت ، مشاهده آمار بازدید کنندگان به همراه اطلاعاتی نظیر این که بیشتر بازدید کنندگان از کدام منطقه و یا کشور به وب سایت مراجعه می کنند ، اجرای خودکار و زمان بندی شده نرم افزار ، قابلیت دانلود LOG فایل ها از طریق پروتکل های FTP و HTTP و ... می توان اشاره نمود. این نرم افزار بر روی سرور و وب سایت مورد نظر نصب می شود. این برنامه محصولی از Nihuo Software می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 3.22 را با حجم 48 مگابایت  ( لینک غیر مستقیم )
  English Explanations

 


نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 3:48 عصر

:: Pinnacle Studio 11 Plus یک ابزار کاملا حرفه ای برای کار بر روی تصاویر ::

استفاده از دوربین های فیلم برداری دیجیتالی امروزه در میان افرادی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند بسیار رایج می باشد. قابلیت تبدیل تصاویر به و کیفیت بالا در نوع فیلم برداری این دوربین ها موجب شده تا کاربران بسیاری از برای ثبت لحظه های زندگی خود از این نوع دوربین ها استفاده نمایند. انتقال تصاویر از این دوربین ها بر روی سیستم های کامپیوتری معمولا به کمک نرم افزارهای مختلفی که به همراه این دوربین ها ارائه می شود امکان پذیر می باشد. بسیاری از افرادی که در استفاده از نوع دوربین ها فعالیت می کنند برای انجام امور ویرایش تصاویر و یا کار حرفه ای بر روی آن ها از نرم افزارهای کمک بهره می برند. بسیاری از نرم افزارها را می توان مشاهده نمود که نیاز کاربران را برای انجام عملیات ویرایشی تصاویر رفع می کنند.

در این مطلب با نرم افزاری حرفه ای در این زمینه آشنا می شوید.

 

Pinnacle Studio  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار بر روی فایل های تصویری و انجام عملیات های مختلف بر روی آن ها می باشد. همان طور که از نام این نرم افزار مشخص است ، کاربران می توانند همانند یک استدیوی کامل ، از ابزارهای موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند تصاویر موجود بر روی دوربین ها را به هارد دیسک منتقل نموده و سپس با استفاده از ابزارهای موجود اقدام به انجام عملیات های مختلف ویرایشی نمایند. همچنین به کمک ابزار موجود در این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت و تهیه کلیپ های مختلف تصویری برای انتشار بر روی دیسک ها و یا وب نمایند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Pinnacle Systems می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 11 کامل را در قسمت نظرات
  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations


نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 3:46 عصر

 Registry Genius v3.0 نرم افزاری برای مدیریت و رفع مشکلات قلب ویندوز ::

امروزه  بسیاری از کاربران برای رفع مشکلات خود از نرم افزارهایی کمک می گیرند که به وسیله آن ها قادرند تا ابتدا بر روی سیستم عملیات عیب یابی و سپس انجام اقدامات مربوط به رفع اشکال را اجرا کنند. بسیاری از نرم افزارها را می توان در این زمینه یافت که هر یک وظیفه ای را برای انجام چنین اموری بر عهده دارند و یا به طور کلی از قسمت های مختلف پشتیبانی می کنند. در این میان بسیاری از نرم افزارها کار خود را به بر روی رجیستری متمرکز نموده اند ، زیرا این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. رجیستری یکی از قسمت ها و هسته های ویندوز می باشد که رسیدگی به آن به صورت مداوم و بهینه سازی آن در عملکرد و کاربرد سیستم عامل ویندوز تاثیر مستقیم دارد.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

Registry Genius یک ابزار حرفه ای و کاربردی در زمینه عیب یابی ، تعمیر و رفع مشکلات ، کنترل ، نظارت ، مدیریت و بهینه سازی قلب ویندوز می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای انجام امور مختلف برخوردار می باشد که به کمک آن کاربران در سطوح مختلف و حتی مبتدی نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. در این نرم افزار از ویژگی ها و ابزارهای مختلف آن می توان به ابزار جستجو و اسکن رجیستری اشاره نمود که در نسخه جدید این نرم افزار ، موتور جستجوگر آن از قدرت بیشتری برخوردار شده است و نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته و از سرعت و کارایی بالاتری برخوردار شده است. ظاهر گرافیکی بسیار مناسب این نرم افزار و نحوه قرارگیری ابزارها در برنامه و دسترسی سریع به آن ها در محیط نرم افزار از دیگر ویژگی هایی می باشد که در ساخت و طراحی این نرم افزار بسیار مورد توجه می باشد. قابلیت تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری به منظور بازگردانی آن ها در زمان بروز مشکل برای این بخش ، کشف و پاکسازی کلید ها و مقادیر بدون استفاده که منجر به کاهش سرعت بارگذاری رجیستری می شوند ، ابزار مدیریت بر Startup ، ابزارهای بهینه سازی حافظه اصلی ، قابلیت پاکسازی و حذف نرم افزارها و یا نصب نرم افزار جدید بر روی سیستم و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشند.

 

  دانلود کنید نسخه 3.0 را با حجم 1.65 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations


نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 3:41 عصر

 ابزاری برای تبدیل ویندوز XP به شکل منوی استارت ویندوز Vista ::

با ورود ویندوز ویستا به خانواده ویندوز ، بسیاری از کاربرانی که از نسخه قدیمی تر همانند XP برای انجام امور خود استفاده می کردند ، به این نسخه از ویندوز روی آورده اند. بسیاری دیگر از کاربران که همچنان از ویندوز XP استفاده می کنند و علاقه ای به نحوه کار سیستم عامل ویندوز ویستا ندارند و تنها علاقه آن ها به ظاهر گرافیکی آن می باشد نیز سعی در سازگار سازی خود با این ظاهر و ویندوز XP نموده اند. بعد از ورود ویستا به دنیای کامپیوتر بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در ساخت تم ها و استایل های زیبا سازی برای ویندوز XP فعالیت می کردند ، تم هایی را برای تغییر چهره ویندوز XP به ظاهر ویندوز ویستا تولید نموده اند. یکی از زیباترین قسمت های ظاهری در ویندوز ویستا در منوی Start آن مشاهده می شود که از طراحی خاصی برخوردار می باشد.

در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که به تغییر چهره ویندوز XP به ظاهر Vista به شما یاری می رساند.

 

Vista Start Menu Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا ظاهر منوی start خود در ویندوز XP را به منوی Start با ظاهر ویندوز ویستا تبدیل نمایند. این نرم افزار بر روی ویندوزهای NT,2000,2003,XP قابل نصب و استفاده می باشد. در این نرم افزار علاوه بر تغییر چهره منوی start می توان دیگر ظواهر ویندوز را نیز تغییر داد . از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بزرگنمایی منوها و زیر منوها ، قابلیت تغییر اندازه منو ، دسته بندی به صورت TAB های جداگانه ، دسترسی به کلید های Power در منو ، Highlight سازی پوشه برنامه های نصب شده جدید و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از  OrdinarySoft می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 2.82 را با حجم 1.46 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

 



نوشته های دیگران ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

MyDownload
مهدی
در این وبلا گ اموزش گام به گام کامپیوتر تدریس می شود

لوگوى وبلاگ

MyDownload

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh