سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MyDownload


لینک دوستان

دانلود تم برلی کامپیوتر
دانلود تم برای کامپیوتر2
دانلود رایگان نرم افزا ر2009
هر عکسی که بخواهی پیدا می شه
هر عکسی که بخوای پیدا میشه
دانلود نرم افزار رایگان
هر نرم افزاری که بخوای پیدا میشه
دانلود رایگان نرم افزار 2
دانلود نرم افزار 3
دانلود رایگان نرم افزار 4
دانلود رایگان نرم افزار 5
مهدی
مهدی
مهدی
دانلود رایگان نرم افزار 2008
تینا سافت
تینا سافت
ساحل

لوگوی دوستان





تعداد بازدید

v امروز : 6 بازدید

v دیروز : 64 بازدید

v کل بازدیدها : 145767 بازدید

مطالب قبلی

87/2/19 :: 3:59 عصر

:: JDobbs DVD ReBuilder PRO v1.27.3 نرم افزاری برای رفع نیازهای مربوط به ساخت DVD ::

امروزه بسیاری از نرم افزارها را می توان یافت که به کمک آن ها کاربران قادرند تا فایل های مختلف تصویری با فرمت های متفاوت را به فرمت های دلخواه تبدیل نمایند. این نرم افزارها تحت عنوان ابزارهای مبدل برای کاربران شناخته شده می باشد. همچنین بسیاری از نرم افزارهایی که برای کپی دیسک ها طراحی می شوند نیز دارای این امکان می باشند که می توان فایل های تصویری را با دیسک های مختلف سازگاری داده و بر روی آن ها کپی نمود.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید که تمرکز اصلی آن بر روی DVD می باشد.

 

 

DVD ReBuilder PRO نام نرم افزاری می باشد که از آن می توان استفاده های متفاوتی را نمود. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی تشکیل شده است که برای رفع چندین نیاز کاربران قابل اجرا می باشد. در این نرم افزار کاربران از ابزارها و ویژگی های مختلفی برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به ابزار تبدیل تصاویر DVD ، قابلیت ساخت تصاویر DVD ، ابزار طراحی منو برای دستگاه های پخش کننده DVD ، قابلیت ساخت تصاویر به صورت SlideShow برای دیسک های DVD  و ... اشاره نمود.

 

  دانلود کنید نسخه 1.27.3 را با حجم 4.81 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
  English Explanations

 


نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 3:57 عصر

:: Kristanix Software Password Manager Deluxe v3.67 نرم افزاری برای مدیریت رمزهای عبور ::

استفاده از رمزهای عبور در دنیای کامپیوتر امروزه به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است که کاربران مختلف در هر سطحی که باشند آن را به عنوان یکی از مهمترین مسائل مربوط به امور روزانه خود تلقی می کنند. استفاده از رمزهای عبور برای ورود به وب سایت های مختلف و خصوصی ، استفاده از رمز عبور برای اتصال به پایگاه های داده ای ، استفاده از رمزهای عبور برای ... همگی در دسته نیازهای این موضوع مهم برای کاربران می باشند. استفاده از این رمزهای عبور مختلفو متنوع ممکن است کاربران را دچار مشکلاتی نمایند ، به خصوص این که کاربرانی که در وب سایت های مختلف عضو می باشند و از نام های کاربری و رمزهای عبور متعدد برخوردار می باشند ، در هنگام استفاده از این رمزهای عبور گاها دچار مشکل می شوند.

در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که به کمک آن این مشکلات دیگر مشاهده نمی شوند.

 

Password Manager Deluxe نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا بر رمزهای عبور مورد استفاده خود در وب سایت ها و دیگر ابزارها مدیریت نمایند. این نرم افزار رمزهای عبور را در خود ذخیره سازی می نمایند و نیازی نیست تا کاربر همیشه تمامی رمزهای عبور خود را در حافظه خود به یاد داشته باشند . این نرم افزار برای حفاظت از رمزهای عبور موجود در نرم افزار کاربران از تکنیک های نرم افزاری مختلفی استفاده می نماید و تنها مدیر برنامه قابلیت دسترسی به رمزهای عبور درون نرم افزار را دارد. بدین شکل کاربران یک رمز عبور را به خاطر می سپارند و آن رمز عبور نرم افزار مدیریتی می باشد. همچنین این نرم افزار از ابزارهایی نیز برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار ساخت و ایجاد رمزهای عبور تصادفی ، قابلیت Drag&Drop در هنگام ورود به وب سایت ها و استفاده از رمزهای عبور و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Kristanix Software می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 3.67 را با حجم 1.41 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
  English Explanations

 



نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 3:55 عصر

 M2Convert Professional v7.0.0.015 ابزاری برای تبدیل فرمت فایل های تصویری ::

تبدیل فرمت فایل های تصویری امروزه توسط نرم افزارهای مختلف تبدیل فرمت به راحتی امکان پذیر می باشد . بسیاری از کاربران برای رفع  نیازهای مختلف خود اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری می نمایند. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا یک فایل تصویری با فرمت MP4 را که توسط گوشی تلفن همراه خود فیلمبرداری نموده به فرمت AVI تبدیل نماید و یا کاربری قصد دارد تا یک فایل Mpeg را به فرمت 3GP تبدیل نموده و در گوشی خود به همراه داشته باشد. با استفاده از نرم افزارهای تبدیل فرمت این نیازها به راحتی رفع می شوند.

در این مطلب با نرم افزاری حرفه ای در این زمینه آشنا می شوید.

 

M2Convert Professional نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های تصویری به یکدیگر می باشد . این نرم افزار قدرتمند قادر است تا انواع فایل ها و فرمت های مختلف تصویری را به یکدیگر تبدیل نماید. این نرم افزار قادر است تا فرمت های AVI, WMV, MPG, MPEG, ASF, MOV, MP4, OGG, WAV, MP2, 3GP, DivX, FLV  را به فرمت های تصویری دیگر تبدیل نماید. فرمت FLV فرمت مربوط به فایل های تصویری وب سایت Youtube می باشد . این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای راحتی کار کاربران تشکیل شده است. این برنامه محصولی از کمپانی M² Solutions می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- پشتیبانی از فرمت های AVI, ASF, WMV, MOV, MPG, MPEG, AVC, OGG, MP4, DivX, FLV (Youtube), MP1, MP2, IFO, DIC, MP3, WMA, WAV برای تبدیل

- قابلیت ذخیره سازی فایل های به فرمت های مربوط به iPod, PSP, Zune, ZEN, Youtube و ...

- توانایی تبدیل تصاویر از DVD ها

- سرعت بالا در تبدیل تصاویر

- حفظ کیفیت تصاویر

- قابلیت بهینه سازی تصاویر

- قابلیت ویرایش تصاویر و جداسازی تصاویر

 و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 7.0.0.015 را با حجم 31.72 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

 



نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 3:53 عصر

:: 4DiskClean Pro v2008 ابزاری برای پاکسازی هارد دیسک سیستم ::

هر روزه بسیاری از فایل ها بر روی هارد دیسک اجرا می شوند و نرم افزارهای مختلفی ممکن است بر روی سیستم نصب شوند. اجرای این فایل ها و یا نصب نرم افزارهای مختلف در بعضوی موارد موجب ایجاد فایل ها اضافی بر روی هارد دیسک و سیستم می شود. همچنین بسیاری از فایل ها که بر روی سیستم ذخیره می شود از بازدید های اینترنتی می باشد ، وب سایت هایی که مشاهده می شوند از قسمت های مختلفی برخوردار می باشند که شامل تصاویر فلش و یا عکس ها می باشند که این نوع فایل ها در پوشه های سیستمی ویندوز به صورت خودکار ذخیره سازی می شوند که علاوه بر اشغال فضایی از هارد دیسک ممکن است این نوع فایل ها امنیت و حریم خصوصی کاربران را نیز مورد خطر قرار دهد که از این قبیل فایل ها می توان به فایل های مربوط به کوکی ها اشاره نمود.

در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که به کمک آن قادر به پاکسازی این فایل ها می باشید.

 

4DiskClean Pro نام نرم افزاری می باشید که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به پاکسازی فایل های اضافی از سیستم خود نمایند. در این نرم افزار ابزارهایی برای کاربران قرار داده شده تا به وسیله آن ها فایل های موجود در پوشه های مختلف سیستمی مانند پوشه Temp و یا پوشه Internet temporary fiels را پاکسازی نمایند. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهای بهینه سازی به منظور افزایش سرعت سیستم عامل و عملکرد هارد دیسک می باشد که برای کاربران مبتدی ابزار بسیار پرکاربردی می تواند باشد. از دیگر ابزارهای موجود در نرم افزار می توان به ابزار پاکسازی فایل ها به صورت تکه تکه کردن ، جستجو برای فایل های مشابه و پاکسازی آن ها ، ابزار پاکسازی فایل های میانبر خراب و ... می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه سال 2008 را با حجم 1.19 مگابایت( لینک غیر مستقیم )
  English Explanations


نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 3:52 عصر

:: BusinessCards MX v3.9 ابزاری برای طراحی حرفه ای کارت ویزیت ::

امروزه برای انجام تبلیغات از روش های مختلفی استفاده می شود. یکی از متداولترین روش ها استفاده از کارت های ویزیت می باشد که در تمامی مشاغل امروزه از آن ها استفاده می شود. برای طراحی و تهیه کارت ویزیت می توان به شرکت های طراحی ، کانون های تبلیغاتی و چاپخانه ها مراجعه نمود. با پرداخت هزینه هایی طراحی و چاپ افراد مختلف به راحتی قادر به تهیه کارت ویزیت خواهند بود. بیشتر هزینه های تهیه کارت ویزیت مربوط به طراحی آن می باشد که طراحی کارت نیز توسط طراحان در شرکت های تبلیغاتی انجام می شود.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر به طراحی کارت های ویزیت حرفه برای خود می باشید.

 

 

BusinessCards MX  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی کارت های ویزیت زیبا می باشند. در این نرم افزار کاربران قادر به استفاده از انواع مختلف قالب های آماده برای طراحی کارت های ویزیت مختلف می باشند. در این برنامه کاربران می توانند قالب ها را به صورت دسته بندی شده و موضوعی انتخاب نمایند. همچنین می توان در صورت تمایل اقدام به ویرایش طرح کارت نمود و از تصاویر مختلف در طراحی آن ها استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از mojosoft-software می باشد.
 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت طراحی کارت های ویزیت

- توانایی استفاده از 400 نوع قالب آماده مربوط به کارت ویزیت

- توانایی قرار دادن عکس های دلخواه بر روی طرح کارت

- توانایی ویرایش طرح های آماده

-  پشتیبانی از فرمت های jpg, bmp, wmf , png ,tiff برای استفاده در طراحی

- طراحی کارت ها در حداقل سایز 70*40 و حداکثر 105*65

و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 3.9 را با حجم 61.34 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
  English Explanations

 


نوشته های دیگران ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

MyDownload
مهدی
در این وبلا گ اموزش گام به گام کامپیوتر تدریس می شود

لوگوى وبلاگ

MyDownload

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh