سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MyDownload


لینک دوستان

دانلود تم برلی کامپیوتر
دانلود تم برای کامپیوتر2
دانلود رایگان نرم افزا ر2009
هر عکسی که بخواهی پیدا می شه
هر عکسی که بخوای پیدا میشه
دانلود نرم افزار رایگان
هر نرم افزاری که بخوای پیدا میشه
دانلود رایگان نرم افزار 2
دانلود نرم افزار 3
دانلود رایگان نرم افزار 4
دانلود رایگان نرم افزار 5
مهدی
مهدی
مهدی
دانلود رایگان نرم افزار 2008
تینا سافت
تینا سافت
ساحل

لوگوی دوستان





تعداد بازدید

v امروز : 7 بازدید

v دیروز : 5 بازدید

v کل بازدیدها : 145569 بازدید

مطالب قبلی

87/2/19 :: 4:8 عصر

آموزش زبان نصرت 2


نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 4:6 عصر

 

انیمیشن و پویا نمایی در طراحی سه بعدی را از متخصصین این امر در عظیم ترین بسته آموزشی نرم افزار "Maya - مایا" به طور کامل فرا گیرید!

اگر شما هم از علاقمندان به انیمیشن ها و پویا نمایی ها و شخصیت سازی های مدرن در طراحی رایانه ای سه بعدی اعم از عمرانی، مکانیک، و چهره سازی که عنوان "نسل نوین دانش رایانه ای" را از آن خود کرده است می باشید، مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد،برایتان بسیار ضروری و مفید است !
پس از عرضه موفقیت آمیز و استقبال بسیار علاقمندان به آموزش های حرفه ای و کلاس یک جهانی در طراحی سه بعدی تری دی مکس شرکت CG Academy، بنا به درخواست بسیاری از طرفداران این حرفه ، پی سی ورلد مجموعه ای بسیار عظیم تر و بی همتا را در زمینه آموزش نرم افزار بسیار قدرتمند و شماره یک انیمیشن سازی دنیا Maya تهیه و عرضه کرده است که با دارا بودن بیش از 280 ساعت ! آموزش جامع و کامل چند رسانه ای ویدیویی و تمامی ابزارها و پلاگین ها و کتاب ها و نرم افزار های مورد نیاز کاربران مایا تمامی نیازهای طرفداران این نرم افزار حرفه ای را یکجا در خود گرد آورده که خبر بسیار خوشایندی برای علاقمندان به انیمیشن سازی و طراحی سه بعدیست .

یکی از مطرح ترین کمپانی های سازنده آموزش های الکترونیک و چندرسانه ای در زمینه نرم افزار مایا و مباحث مرتبط با آن شرکت Digital Tutors امریکاست که طی چندین سال گذشته به افتخارات بسیاری در زمینه آموزش الکترونیک در سطوح مختلف برای نرم افزار های مطرح انیمیشن سازی به ویژه مایا نایل شده است . آموزش های بسیار با کیفیت این شرکت به زبانی ساده و در محیط نرم افزار مایا به گونه ای کاملا آسان و قابل درک است که فهم ساده آن را برای تمامی علاقمندان میسر کرده است .

فروشگاه آنلاین P30World برای اولین بار در ایران بسته جامع آموزشی Maya - مایا کمپانی Digital Tutors را در قالب پکیجی کامل و بی مانند متشکل از تمامی 64 مبحث و 150 سی دی ارزشمند آموزشی انیمیشن سازی Digital Tutors را از مبتدی تا پیشرفته و تمامی زمینه ها که در بازار های جهانی ارزشی بالغ بر 3000 دلار امریکا داراست را همراه با نسخه کامل نرم افزارهای  ,  Autodesk Maya 2008, 8.5 , 8.0 , 7.0 و به علاوه کلکسیونی بی نظیر و کمیاب از تمامی پلاگین های قدرتمند و گرانقیمت این نرم افزار مطرح را همراه با بسیاری ابزارها و آموزش های مفید دیگر در قالب 20 دی وی دی کامل و در پکیجی شکیل و نایاب آماده تهیه هموطنان ایرانی کرده است .

نکته مهم : قیمت این پکیج به صورت کامل در بازار ایران در صورت وجود بیش از 150.000 تومان خواهد بود! (تنها 150 سی دی آموزشی) اما شما میتوانید با قیمتی باور نکردی اقدام به خرید مجموعه کامل آن از فروشگاه p30world کنید .

محتویات این بسته آموزشی جامع و عظیم به این شرح است :
تمامی 64 مبحث اصلی یا 150سی دی آموزشی اورجینال شرکت
Digital Tutors( گنجانده شده در 20 دی وی دی بدون هیچ گونه کاستی و بدون فشرده سازی ) که مشتمل بر270 ساعت آموزش جامع، کامل و حرفه ای Maya - مایا به صورت کاملا مالتی مدیا می باشد. شامل تمامی مباحث آموزشی مقدماتی، مباحث مختلف مدلسازی یا Modeling ،  مباحث مختلف خلق شخصیت یا Rigging ، مباحث مختلف خلق کارتون و شخصیت های کارتونی ، مباحث مختلف ساخت انسان دیجیتالی Digital Humans ، مباحث مختلف رندرینگ Rendering ، مباحث مختلف دینامیک ها Dynamics و مباحث مختلف Texturing و ....
کلکسیون بی نظیر و بسیار ارزشمند از تمامی پلاگین های مطرح مورد نیاز
Autodesk Maya نسخه های 6 تا 2008 - در حدود 55 پلاگین کمیاب و گرانقیمت !

دی وی دی آموزشی جامع "آموزش کلیات مایا از شرکت لیندا Lynda.com - Maya 2008 Essential Training" بیش از 10 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا مقدماتی مایا!

نسخه کامل و کاملا اکتیو شده نرم افزار Autodesk Maya 7.0 , 8.0 , 8.5 و حتی 2008 که هر سه برگرفته شده از دی وی دی های اورجینال این محصولات هستند ! نسخه 2008 این محصول عینا برگرفته از دی وی دی اورجینال است و شامل تمامی Extra ها و Tutorial هاست !

36 کتاب الکترونیک مرتبط با آموزش نرم افزار مایا !

نرم افزار های مطرح و گرانقیمت انیمیشن سازی دنیا مشتمل بر چند هزار دلار ارزش مادی !

 
محتویات کامل 20 دی وی دی ارزشمند مجموعه عظیم و بی نظیر آموزشی مایا در ادامه مطلب

Posted by Ali at 10:50 AM

انیمیشن و سه بعدی سازی را از متخصصین این امر در عظیم ترین بسته آموزشی 3DS Studio Max فرا گیرید!

اگر شما هم از علاقمندان به گرافیک سه بعدی و پویا نمایی رایانه ای که عنوان "نسل نوین دانش رایانه ای" را از آن خود کرده است می باشید، مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد،برایتان بسیار ضروری و مفید است !

یکی از برترین بسته های آموزشی نرم افزار 3DS Studio Max منحصر به گروه بزرگ CG Academy و متخصصان حرفه ای آن است که پکیج آموزشی جامع، عظیم و بی نظیری را در قالب 22 دی وی دی آموزشی و بیش از 90 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا برای علاقمندان این نرم افزار و تمامی نیازمندان به این دانش سه بعدی سازی فراهم کرده اند که تمامی مباحث عمده کار با این نرم افزار همچون Workflow یا روش کاری ، Modelling یا مدل سازی طرح، Texturing یا ساخت بافت طرح،  Particle یا ذرات در طرح، مبحث Max و مبحث Rigging را به طور کامل در بر می گیرد !

فروشگاه آنلاین P30World برای اولین بار در ایران بسته جامع آموزشی 3DS Studio Max کمپانی CG Academy را در قالب پکیجی کامل و بی مانند متشکل از تمامی 22 مبحث ارزشمند آموزشی سه بعدی سازی CG Academy که در بازار های جهانی ارزشی بالغ بر 1900 دلار امریکا داراست! همراه با نسخه کامل نرم افزارهای Autodesk 3DS Studio Max 2008 , 9 , 8 به علاوه کلکسیونی بی نظیر و کمیاب از تمامی پلاگین های قدرتمند و گرانقیمت این نرم افزار مطرح را در قالب 14 دی وی دی کامل ودر دو پکیج شکیل و نایاب آماده تهیه هموطنان ایرانی کرده است .


محتویات این بسته آموزشی جامع به این شرح است :
تمامی 22 دی وی دی و مبحث اصلی دی وی دی های اورجینال
CG Academy ( گنجانده شده در 14 دی وی دی بدون هیچ گونه کاستی و بدون فشرده سازی ) که مشتمل بر90 ساعت آموزش جامع، کامل و حرفه ای 3DS Studio Max به صورت کاملا مالتی مدیا .
کلکسیون بی نظیر و بسیار ارزشمند از تمامی پلاگین های مطرح مورد نیاز
3DS Studio Max نسخه های 6 تا 2008 - در حدود یکصد پلاگین کمیاب و گرانقیمت !

نسخه کامل و کاملا اکتیو شده نرم افزار Autodesk 3DS Studio Max 8 ، 9 و حتی 2008 که هر سه برگرفته شده از دی وی دی های اورجینال این محصولات هستند و هیچ کاستی چه از لحاظ Tutorial و چه از لحاظ Sample ها ندارد! لازم به ذکر است که نسخه 2008 نسخه کامل ، دو دی وی دی این محصول است !

 
مباحث آموزشی 3
DS Studio Max کمپانی CG Academy :

 
بخش Workflow یا بخش مقدماتی کار با نرم افزار

- مبحث 3dsmax Workflow 1 - User Interface & Basic Workflow : این دی وی دی آموزشی مشتمل بر 13 بخش و 4 ساعت و 45 دقیقه آموزش جامع مالتی مدیاست که به آموزش Interface و محیط نرم افزار سه بعدی سازی 3DS Studio Max و نحوه استفاده از کار با این محیط می پردازد.

- 3dsmax Workflow 2 - Proceduralism : این دی وی دی مشتمل بر 4 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا در 9 بخش آموزشیست که به رویه کاری 3DS Studio Max و طراحی در آن می پردازد .

مباحث Modelling یا مدل سازی در نرم افزار 3DS Studio Max

- Advanced Modelling 1 - Sub-D Creature Modelling : این دی وی دی مشتمل بر 3 ساعت و 49 دقیقه آموزش مبحث بسیار مهم مدل سازی به خصوص Sub-Division در Creature ها و شخصیت های خلق شده در 3DS Max می باشد .
- Advanced Modelling 2 - Technical Modelling 1 : دی وی دی شماره دو مبحث مدل سازی به طور کامل و تخصصی به بحث مدل سازی یا
Modelling در 3DS Studio Max می پردازد و متشکل از 7 ساعت و 15 دقیقه آموزش کامل این مبحث به صورت کاملا حرفه ای و در 15 بخش آموزشی می باشد .

 

مباحث Texturing در نرم افزار 3DS Studio Max

- Texturing Fundamentals 1 - UV Mapping & Texturing : آشنایی کامل با مفاهیم  Texturing در 3DS Max به خصوص بحث  UV و  UVW Mapping که این مباحث چه هستند و چگونه می شود با آنها کار کرد . زمان آموزش 4 ساعت و 15 دقیقه در 15 بخش آموزشی .

- Intermediate Texturing 1 - The Unwrap UVW Tool : آشنا کردن کاربر با مفاهیم  Unwrap UVW در نسخه های جدید 3D Max و آموزش متوسه مبحث Texturing از جمله مباحث این دی وی دی آموزشیست که از 4 ساعت و 47 دقیقه آموزش برای 14 بخش مهم آموزشی تشکیل شده است .

- Advanced Texturing 1 - Creature UV Unwrapping : مبحث پیشرفته و حرفه ای Texturing به طور کامل که تمامی فنون این مبحث را به پایان می رساند و در این زمینه به یک حرفه ای مبدل می سازد . آموزش 5 ساعت و 5 دقیقه در 13 بخش آموزشی می باشد .

لیست همه مباحث آموزشی این بسته ارزشمند + لیست همه پلاگین های نایاب و گرانقیمت این مجموعه

خرید مجموعه : قیمت این نرم افزار ارزشمند در فروشگاه آنلاین سایت تنها 16.000 تومان است و شما کاربر گرامی در هرکجای ایران که هستید تنها با چند کلیک از طریق لینک " خرید پستی " سایت می توانید این محصول را در درب منزل یا اداره خود دریافت کرده و سپس وجه مربوطه را به مامور پست تحویل دهید !

14
DVD با قیمت استثنایی و باورنکردنی 16.000 تومان ( همراه با پکیج زیبای اختصاصی و شکیل )

 NEW توضیح مهم NEW
مجموعه اصلی و اوریجینال شرکت سازنده شامل 22 دی وی دی است که ما آنها را بر روی 14 دی وی دی بدون هیچ گونه کمی و کاستی و بدون فشرده سازی گنجانده ایم !


نحوه خرید پستی : با کلیک بر روی " خرید پستی " سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
- در صورت خرابی لینک " خرید پستی " سفارش خود را بصورت " سفارش مستقیم " ثبت کنید
- یا میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن 01313238749 تماس حاصل کرده و سفارش خود را  اعلام بفرمایید

نحوه خرید نقدی : در صورت تمایل میتوانید وجه سفارش را نقدا به شماره حساب فروشگاه واریز کرده و از 10% تخفیف ویژه نیز برخوردار گردید !! توضیحات بیشتر

Posted by Ali at 09:45 AM

نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 4:3 عصر

ط¨ط§ط¨غŒ ظ„ظˆظ† 2008


نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 4:1 عصر

1


نوشته های دیگران ()

87/2/19 :: 4:0 عصر

ط¢ظ…ظˆط²ط´ 3dmax

نوشته های دیگران ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

MyDownload
مهدی
در این وبلا گ اموزش گام به گام کامپیوتر تدریس می شود

لوگوى وبلاگ

MyDownload

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh